juste, bilderna

inte så väldans roliga kanske. jag tycker iallafall att dom är mysiga. och det är huvudsaken.


jag och bella tog en LK-bild. dock blev den inte lika sexig.. haha


jenny & linnea softar


jag och vickan skär kött






grillar. det var varmt som saaatan, om ni vill veta



bella bara drack och drack. HELA KVÄLLEN.



jag hittade en öl-affisch som jag var tvungen att visa min coolhet till. eller..?



väldans söta (bella har lärt sig att man ska blunda på bilder om man är full så dom röda ögonen inte syns, klokt.)



var på väääldigt bra humör hela kvällen (y)



hann måla lite passande rosa nagellack också. kanske ska passa mig för rosa så jag inte ser ut som en liten barbie? men det är nog ingen chans ändå. he



åt en portion till. var hungrig HELA tiden. är hungrig hela tiden. vart försvinner maten?



myser på bellas balkong




hej säger jag och vickan



b to the ella


myser ännu mer


och som vanligt slutar midsommar i en trapp.. fråga oss inte varför, men vi gillar't



det var allt för mig. tack och hej =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga myggmedel på leggings(Y)

2009-06-21 @ 21:45:14
Postat av: Anonym

grisigt = gillar't

2009-06-22 @ 18:51:12
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0