livet ÄR faktiskt bra

inte ett moln som skymmer solen. inte en enda jobbtimme idag. inte en enda vän att prata strunt med. inte en enda mamma som kommer med kakor. inte en enda dålig känsla i kroppen.

har suttit ute på altanen hela dagen. solat, läst en bok, smsat lite, lyssnat på musik, ätit lunch, haft kvalitetstid med mig själv helt enkelt. jag mår som en gud. nu ska jag gå ut igen och måla mina naglar.

en tanke som slog mig när jag satt ute och solade, och fick lite för mycket tid för att tänka, var:
minns ni när fotogalleriet bytte namn till pixbox? jag lovade mig själv att aldrig någonsin kalla det för pixbox, utan hålla fast vid fotogalleriet. tiderna förändras, det är då ett som är säkert.

nej nu ska jag fortsätta ge kärlek till solen istället. den enda varelse som får min kärlek i sommar. eller?


Kommentarer
Postat av: Bella

livet är inte bra, inte nu , inte för mig

2009-06-24 @ 18:22:13
URL: http://elabella.blogg.se/
Postat av: Jenny

inte visste jag att du var ledig idag :o

2009-06-25 @ 17:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0