lustigt

allt jag har att bjuda på ikväll är en konversation mellan mig och bella på msn. klockan är kvart över tolv och jag har fortfarande massvis med saker kvar att göra. eller duscha och måla naglarna. men det tar alltid en sån jäkla tid, så nu måste jag hoppa i duschen om jag ens ska bli klar innan midsommar är över. tjohejsan!

bella: har du lekt färdigt med *pip*?
jag: mmmmm   
bella: i like 
bella: vad gjorde ni då ?
bella: smorde in varandra ?
jag: jag smekte han lite och smorde in han
jag: men nu får han gosa med sig själv ett tag
bella: jaa, dom brukar ju vilja vara för sig själv efter det är klart  
jag: precis! och vila lite
jag: sen steker vi imorgon istället
bella: han är säkert lite utmattat
bella: jaa, då fortsätter vi proceduren , men då är även jag med
jag: mm, det tror jag han gillar     


vi bah mmmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0