många alternativ, inga saker.

- norrbottensring
- svart tunika
- hörlurar till mobilen

dessa tre saker är totalt väck. borta. kaputt. försvunna helt enkelt. efter greklandsresan har jag aldrig sett dom igen, och nu börjar jag bli ledsen på riktigt (nästan iallafall). jag trodde sakerna skulle komma fram när mina kära vänner packade upp sina resväskor, men ingenting har hittats. det finns fyra alternativ, som jag har klurat ut, på vart dom kan vara.

första alternativet: dom ligger inne på hotellrummet i någon vrå, som vi glömde leta i. (ganska osannolikt eftersom vi letat i vaaarje vrå innan vi for)

andra alternativet:
dom är i någon av mina vänners resväskor, det är bara det att mina vänner inte har orkat leta, men ljuger och säger att dom inte hittar dom. (ganska troligt. men ändå inte.)

tredje alternativet:
städerskorna har helt enkelt tagit dom. som minne. eller vafan som helst. (ganska troligt det också. vem vill inte ha dessa fina saker, är ju frågan?)

fjärde, och sista, alternativet: jag har helt enkelt tappat sakerna då jag varit full. (tyvärr det mest sannolika alternativet. men om jag tappat tröjan när jag var för full, då blir jag rädd för mig själv!)


så nu har jag tre alternativ på vad jag kan göra härnäst. antingen så väntar jag, och hoppas, på att dom någon gång ska komma fram. eller så får jag helt enkelt acceptera att dom är borta och försöka leva ändå. eller så accepterar jag det inte och köper nya saker. och blir cirkus 700 kronor fattigare.

klockan är för mycket för att fatta detta beslut nu. vi ser vart livet bär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0