lyckat

jag ringde till ninas trafikskola och skulle boka en körlektion. tidigaste tiden som min trafiklärare hade var i maj. det är bra att han har många tider att välja mellan, det känns skönt. jaja, men det är väl lika bra. ta körkort sisådär i juli. eller varför inte efter sommaruppehållet, det är väl lika bra när man ändå håller på?  verkligen.. =)

jag ska iallafall övningsköra till piteå ikväll. hoppas jag ser en älg eller en björn. inte för att jag vet varför jag skulle se det just idag, men det hade ju varit kul hur som helst. nu vet ni lite mer om mitt liv för tillfället. vad roligt då! ha det så trevligt alla medmänniskor.

Kommentarer
Postat av: Jenny

men anna, jag kan klä ut mig till en björn och stå vid vägkanten :) då är det ju en björn som till o med kan vinka ;) Dedu, det ser du inte varje dag :D

2009-03-24 @ 16:40:21
URL: http://jeeennyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0