no stress

jag fick en födelsedagspresent igår. massage. det var så skönt så det finns inte ens ord för hur skönt det var. himmelriket typ. wow. och tack. senare på kvällen var det förfest och sen cleo. krogen för första gången, och det var kul. idag har jag mest sovit. och skottat upp en grop i snön och legat och solat på gården. det var också perfekt. ni som kollar riktigt noga ser även att det ligger en bok bredvid mig när jag solar. och ni som är riktigt insatta vet vilken bok jag pratar om. och ni vet då även att jag snart också kommer bli en riktigt okontaktbar nörd. det känns bra.
sen måste jag få komma in med lite negativ kritik till skit luleå. det är inte mycket vårkänslor i denna stad i år, om man säger så. men jag orkar knappt bry mig. livet känns bra ändå. riktigt bra faktiskt, och det är väl tur det. hejsingpejsing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0