sportlov slut punkt

här sitter jag och väntar på middagen. mamma sa att vi skulle äta 19.00, men nu är klockan 19.08. undra hur hon ska ha det egentligen. hehe. jag är väldigt hungrig iallafall. jag är van att äta vid 16.30, men idag får jag tydligen vänta halva natten på en middag.
jag tänkte bara berätta att lovet har varit bra. varken jätte kul eller jätte tråkigt. bara bra. och ikväll ska jag till vickan. vickan är ensam hemma och då ska vi dra ihop ett FET PARTY hos henne!! eller också inte. men vi ska umgås iallafall.
yes nu ropar mami att det är mat. tur, jag hade nog inte klarat många sekunder till! tjing e ling


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahah 19.08 = "halva natten"?

fjantskalle!

2009-03-08 @ 23:41:30
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0