tjabbado babyko

nu har några glassfjompisar sett mitt hus. det kändes väldigt konstigt att ha personer som man vanligvis bara ser i skolan hemma hos sig själv istället. för mig att det oftast bara speciella personer som får komma och se mitt hus. det beror kanske också på att ingen annan förrut dom som verkligen vill träffa mig orkar ta sig hit ut? ja, det behöver vi inte prata om. kvällen var trevlig, och jag tackar alla brudar för att ni är så fina.

på tal om det. jag tycker ordet fin är väldigt bra. det är väldigt kärleksfullt på något vis. du är fin. det säger så mycket, men samtidigt så säger det bara mycket för personer som verkligen betyder någonting. om ni förstår min tanke.

du är fin. ja precis du. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0