tjoho!

Här sitter jag och tänker på sacha, ni vet den där lilla näbbmusen (eller vad det nu var) som var med i barnprogrammet noaks ö. hon som alltid sa ojski pojski. jag vill se det igen, för jag har för mig att hon var jätte söt. och rosa. tror jag. jag minns att jag älskade det där programmet. med mammutarna, gamarna, noak, sengångaren osv.. typ det bästa jag sett i hela mitt liv. okej, nu överdrev jag, men sjukt bra var det iallafall.

jo juste, två dagar kvar. och om man ska räkna timmar skulle man kunna säga att det är 26 timmar. eller rättare sagt 25 timmar och 48 minuter. WOOW!


Kommentarer
Postat av: blomski

ÅH det var svinbra, älskade de också!!!!!

2009-03-18 @ 17:08:43
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0