tjickitjicks

andre: men anna, varför dricker inte du?
jag: hehe nemen jag ska vara chafför ikväll.
vickan: men vi har nog många som kan köra in oss till stan anna, du kan dricka!
jag: jo... men jag måste ju kunna ta mig hem också.
simon: du kan åka med mig!
andre: eller med mig
jag: okej, haha, jo men jag är ju som sjuk också
vickan: haha, du är inte sjuk. du ska dricka!
andre: ja kom nu så far vi och lämnar tillbaka din bil så får du åka med mig sen
jag: okej då!! :D


kvällen blev otroligt lyckad, behöver jag ens nämna det?
ölspel, gratis inträde, trevliga vakter, försök till att prata engelska, kareoke, dans, skratt, prat, pussar, kramar, lite mer skratt och allting kändes så bra. sen är jag ju en sådan supermänniska så jag inte ens blir bakis. så allting känns underbart i detta ögonblicket. hoppas ni också känner samma sak, för livet är grymt. har jag kommit på. byebye lovers! 

Kommentarer
Postat av: linnea

ja livet är bra underbart =)

2009-05-09 @ 14:44:52
Postat av: världens mesta bakisbella

livet sög igår vill jag säga er, dock var ju kvällen underbar haha

2009-05-10 @ 23:42:35
URL: http://elabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0