MH

Hur länge ska man behöva sakna en person egentligen? Och hur ska man kunna älska någon som har älskat någon annan förrut? Hur ska man kunna lita på någon, när man gång på gång får det bevisat för sig själv att ens misstankar är rätt? Jag är less på att tänka på all skit. På dig. Och jag är less att det finns dagar som jag tänker mer på henne, än på dig.


Det är dessa tankar som melissa horn får mig att tänka. Ibland vill jag hata hennes sånger, men det är omöjligt.


"och jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
och jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig
och jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
och jag kan inte skilja på om jag vill skada dig"

Det är så klockrent att jag nästan blir rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0