ha he hi ho hö hä hu hå

Jag har knappt försökt plugga ikväll.

Jag sitter och svarar högt på frågorna till provet
Jag: ÄH, nu kan jag det här. Jag kunde ju svara på typ allt... :)
Linnea: haha jo...nog kommer du klara det, men..
J: haha men vadå?
L: ja du kommer ju kanske inte precis få MVG på dom där svaren. Men du kanske har mer i huvudet än det du säger.
J: JA, precis! Precis! jag har faktiskt mer i huvudet än vad jag säger till dig.


Försöker jag intala mig iallafall. Jag började även tänka på murphys lag (lagen om alltings jävlighet), ni vet... Om någonting kan gå fel, så kommer det att göra det. JAG FULLKOMLIGT ÄLSKAR DEN LAGEN. Det är så klockrent.
Det fanns även många andra talesätt som påminde om murphys lag, som jag tyckte stämde in så bra.

"om det finns två eller fler sätt att göra något, och ett av dessa sätt leder till en katastrof så kommer någon att göra på det sättet"
"Kan det jävlas, då ska det jävlas"
"Om någonting inte kan gå fel, så går det fel i alla fall"
"När någonting som inte kan gå sönder, går sönder, så sker det på ett ställe som är omöjligt att komma åt för att reparera"

Det är ingen som känner igen sig va? Neeeeej, jag tänkte väl det..

NUUUU SKA JAG PLUGGA :) :) :) :) :) :)
(anledningen till detta långa blogginlägg kan ni säkert lista ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0