för mycket att göra, så jag gör ingenting

NU GÅR TIDEN FÖR SNABBT. Måste leda bort tankarna med en lista. Jag ÄLSKAR att skriva listor. Det är min.... passion.


bra saker:
- fina sms ikväll
- svalt rum när jag ska sova
- mysig matta på mitt golv
- jag får låna mammas bil imorgon
- umeås fina minnen som finns i hjärtat
- mina kusiner
- MJÖLK (väldigt saknad i helgen)


dåliga saker:
- tiden som inte räcker till
- redovisningen imorgon
- skolan i allmänhet
- mina träningsbyxor som jag insåg är spårlöst borta, efter att jag har sprungit runt och letat dom i ca en timme (...)
- att jag glömde gå till the body shop i umeå (..........)



Och här är jag & mina fina när vi firade linnea. Tänkte att ni kanske ville se det.
SNART ÄR DET LÖRDAG IGEN :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0