magic roof

Jag tror mitt tak har någon magisk effekt som gör att det alltid sipprar ut sömnmedel som dalar ner på min säng. Varje gång jag lägger mig i sängen så känner jag hur ögonlocken blir alldeles tunga. Det spelar ingen roll om jag redan sovit 17 timmar i sträck, om jag ska se tv, om jag ska plugga eller om jag bara ska ligga där i sängen och kolla på det vackra taket. Det spelar ingen roll. Min säng är magisk. Och för det mesta gillar jag det. Kanske inte just idag då jag ska försöka ligga i sängen och plugga, men om jag blir alldeles för trött så har jag faktiskt inte hört någon som har dött av en liten powernap (eller kanske en stor).


Så.. Vi ser vart livet bär!


kool ja e. Denna känslan har jag för företagsekonomi just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0