tiden vi lever i nu kommer också att bli dåtid förr eller senare

Tiden springer iväg, jag försöker springa ifatt men min kondition är alldeles för dålig. Det känns som att det var nyss som jag hoppade hopprep på skolgården, blev alldeles förstörd om benet på min barbie gick av, var pirrig när jultomten kom, när mamma städade mitt rum, plockade fram kläderna jag skulle ha på skolan, gjorde frukost åt mig, då vi dansade i tryckarringen på BUFF-discot, då man inte blev blöt av att hoppa i vattenpölar eftersom man hade galonbyxor/galonjacka/galonvantar/galonmössa, då spice girls korten var min största skatt, då man köpte shake & jenka på kiosken och spelade super mario hela helgerna.

Jag hade även tänkt skriva att det kändes som att det var nyss som jag satte spritflaskorna i sockar och tejpade ihop ciderburkarna innan jag satte ner det i väskan, så det inte skulle klunka och klirra när jag gick ut. Men sen kom jag... det var ju faktiskt nyligt. HEHE se hur det kan gå :-)

GODNATT HATERS N' LOVERS


jag och en fin pälsmössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0