umeåtrippen


Tågresan på torsdagen gick kanoners.
therese: men... alltså. gillar du loka eller?
jag: nej!! det är ju jätteäckligt
therese: men varför har du då köpt det?
jag: eeh
therese: jag lovar du vill verka vara vuxen
jag: jo :$


Kameran var inte riktigt med oss på tåget.



Blev en pirat. Therese tyckte jag var jätteful. Jag förstår henne. 


Sen spårade det. Vi ritade en  gubbe på ett papper som man viker ner kanten på, och sen väcklade vi upp hela bilden. Detta är resultatet. Vi är 18 år. Bajs och snoppar är kul hur gammal man än blir. Jag vet att ni håller med mig.


Ett internt skämt. Men visst var vi ganska lika? + att båda hade en svart liten väska. Jag skämdes nästan på tåget. Alla måste ha trott att vi hade ringt till varandra och bestämt iförväg vad vi skulle ha på oss. Men det hade vi inte gjort. Det skulle jag aaaaldrig göra. Jag är ju 18 år, det sa jag ju.



På fredagen åt vi pizza i soffan med långkalsonger på oss och såg på tv. Det är sånt man uppskattar lite extra. Pizzan var jätte god. Jag åt vesuvio, om ni undrar.


Sen blev det lite bus. Det här är det finaste kortet. Vågar inte visa dom värsta. För dom är... värst.



PÅ LÖRDAG VAR DET KORRE-FEST. Vi åt skitgod mat och hade det hur trevligt som helst. Therese gömde spritflaskan bakom blomman. Det var lika bra, tyckte hon.



Sen skulle vi spela ett spel. Vi förstod ingenting. Så vi slutade spela innan vi ens hade börjat.



Sen blev det helt plötsligt massvis med folk. Vi spelade spel, körde ett spel med elektriska stötar (det resulterade i att jag spillde ut min drink för att jag blev så rädd. buhu). Det som förvånar mig mest var att alla var så otroligt trevliga. Det märkts att dom är mogna och går på universitetet. Men vi var också trevliga, trots att vi varken är mogna eller går på universitet. Eller var speciellt fulla.

EN KLOCKERS HELG, om jag får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: therese

hej du din slugna råtta. Kul att du lagt upp bilder, mkt underhållande att läsa och kolla igenom allt haha :D

2009-10-22 @ 23:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0