vill vara turist igen nu nu nu

Det här var den finaste roligaste och bästa helgen på väldigt länge. Har inte skrattar såhär mycket på väldigt länge. Jag gillar nog Umeå trots allt. Jag har blivit kallad för hemska saker denna helg också. Jag och therese satt t.ex. och pratade på bussen. Då berättade jag en sak jag hade gjort. Hon utbrister: Men din sluge råtta! En annan konversation var denna
Jag: jag måste gå nu!
ianjfhdm: haha, men vad håller du på med? Du är som ett utvecklingsstört barn...

Det roliga är att den liknelsen var den bästa på väldigt länge. Så det är bara att tacka och ta emot. Orkar inte berätta hela historien om helgen, men den har varit riiiktigt kanon bra. När jag kom hem hade mamma gjort om i mitt rum. Det var magiskt fint. Mamma beställde även hem kinamat som jag åt. Har jag sagt att jag gillar min mamma väldigt mycket? Sen läste jag 74 stycken nya blogginlägg på bloglovin (Jag vet att ni vill veta sådana smaskiga detaljer) och nu ska jag börja med historian. Det kanske är dags.

Så tills vi hörs igen, MÅ BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0