håltimmar är min kärlek

Slet mig upp ur en otroligt skön säng imorse. Gick till skolan så jag var där kring 8.15. Första lektionen var inställd vilket resulterade i ett hål. Andra lektionen var också inställd, vilket resulterade i att hålet blev ännu längre. Så den första lektionen vi hade började 11.45. Efter det hade jag hål i 2 timmar. Skulle gå på en sista lektion men det visade sig att den lektionen också var inställd. Kändes ju väldigt muntert. Större delen av min dag har spenderats med en äcklig film i en lägenhet i stan och ett antal timmar liggandes i ledarskaps fantastiska fåtöljer. Trots skräckblandad förtjusning, hjärtklappningar, nackskott, skratt, hat och lite härlig väntetid så klagar jag inte på min dag. En enda lektion är ju faktiskt inte fy skam.


Nu ska jag sminka av mig, ta på mig sköna kläder, krypa upp i soffan och plåga mig själv litegrann tillsammans med SAW II. Mhm, gött...... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0