KUL


1.


2.


3.




Bild 1: en bild på utsikten under vår promenad. Tydligen har ingen uppfunnit gatubelysningen i vår by ännu.

Bild 2: Ett monster vi hittade i diket

Bild 3: Några insekter jag dödade för några dagar sen. Det var en befrielse. Ingen ångest alls. Borde jag bli rädd för mig själv nu? Nej, tänkte väl det.




Jaha, och det var en inblick i mitt liv. Mörker. Monster. Mördare. Jag tror det är dags att sova. Mitt liv är för bra för att finnas på riktigt, som ni säkert märker. Godnajt :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

alltså, jag skrattar lika mkt varje gång jag läser din blogg. du skriver så bra haha!

2009-09-09 @ 21:58:24
URL: http://kirkhammett.blogg.se/
Postat av: anna

oj, tack så mycket! vad glad jag blir :D

2009-09-10 @ 18:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0