Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den. Det här får mig att tänka på min middag. Vi skulle äta lamm idag, för det äter man tydligen på påsken. Lamm, tänkte jag, det låter ju ganska gott. Missförsto mig inte, min mamma är grym på att laga mat. Men om vi säger såhär......... Slutade med att jag åt sallad, klyftpotatis och beasås. Jag som har för mig att lammkött var gott? hehe
Tycker hur som helst att lamm hör hemma mycket bättre på Lambi-reklamen.


Nu ska jag & Linnea och lyssna på lite musik. Fint.



Kommentarer
Postat av: Bella

jag har också sjuuukt svårt för att äta lamm.. det är fan inte gott

2010-04-04 @ 11:25:40
URL: http://elabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0