hemma snart

NU ÄR JAG I SVERIGE. Stockholm.
Vaknade halv fem av mig själv imorse. Har nog inte hänt sedan jag var en liten knodd som väckte mamma och pappa på helgerna, men jag var livrädd att försova mig imorse och tvingas fira jul i oslo.

Mitt bagage vägde förresten 6 kilo för mycket och för att slippa betala övervikt var jag tvungen att flytta över massa saker till handbagaget. Jag flyttade över ca 8 kilo korv. Ha-ha, vaktens ansiktsuttryck var oslagbart när han såg korvarna på dataskärmen i säkerhetskontrollen.


Förresten så hörde jag ett roligt utrop i högtalarna nyss. "Meddelande till passagerare som ankom med flyget från chicago. Om du har tappat din hund, vänligt kontakta blablabla"  

Livet är bra härligt. Snart ses vi LÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0