to do

Alla som känner mig vet att jag ÄLSKAR att skriva listor av olika slag. När jag jobbar har jag oftast lite (mycket) dötid och då brukar jag sitta och skriva listor.

Har hittills skrivit lista på vad jag har ätit under en tvådagarsperiod, en lista på olika hälsningsfraser, fasta utgifter i norge och vad de kostar, mat som är lätt att laga, mat som mamma ska göra när jag är hemma i luleå, big bites dagens varje dag, de tre snyggaste killarna jag har kysst.

OSV.

Björn och Johan gav mig i uppgift igår att skriva dessa listor

världens 10 sötaste djur
de 5 bästa barnprogrammen genom tiderna
10 saker att uppleva innnan jag dör (behöver ej vara realistiskt)


går lite segt, men den här ska absolut vara med på världens 10 sötaste djur:



Annars har jag kommit på pandan, koalan, humlan, griskultingen och den där söta apan som jag inte minns namnet på.


Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0