yO

Jobbar inte på samma köpcenter som Alejandro längre, det är därför min blogg plötslig tappade all mening.

MEN, jag är lycklig ändå.
Ikväll kommer en som jag har träffat i cypern och det känns fantastiskt. Och på fredag kommer elli hit. Världens bästa elli. Jag tror ingen förstår hur lycklig jag är!!!!!!!!

1 december idag också. 23 dagar tills jag får krama om luleå. Nu är det jobb 10-20, som alla andra dagar den här veckan. Har tagit med mig nagellack som jag ska sitta och kladda med. Idag ska tiden gå som en racerbil, hade jag tänkt. Sviiiitsch. Hej.

.........................


JUSTE!!
lockade håret imorse också. Råkade visst locka jackan lite också, och böja upp näsan en aning. Men utöver det, visst blev jag snygg:


Kommentarer
Postat av: elleeey

snart <3

2010-12-01 @ 13:36:47
Postat av: stina

hahahahha

2010-12-04 @ 03:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0