123

FYFAN vad bra det gick att leda barnen idag.
- Ni har varit jäääääv...kli..jäätte bra!
Det är gryymt svårt att hålla borta alla svordomar ska ni veta. Nästintill omöjligt faktiskt.
Ingen överdrift.



Annars då? Dagen har varit bra. En väldigt fin tisdag för att vara positiv. Dock har jag ont i nacken och det rinner jättemycket ur ögonen så jag hade lite problem att se TVn och förstå vem som verkligen vann paradise ikväll. Var det förresten bara jag som var tooootalt oberörd av finalen? (det är inte meningen att någon ska svara på det där) Jag som brukar gråta blev faktiskt lite besviken att det inte blev några tårar........ Ja hej och hå. Nu ska jag sova igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0