nyfikna i en strut

Har fått stå ut med mycket frågor idag på jobbet. Råkade nämna en kille.........



Jag:
men det är ju inte precis som att vi kommer bli tillsammans
J: Va? men vaaarför inte?
Jag: haha, vet inte
J: men vadå? Jahaaa, är han din kompis ex?
Jag: haha........ nej
J: Ditt halvsyskon?!


J: Jag vet! Vi kan ju söka upp honom på facebook, för du har honom säkert på facebook!
Jag: han har ingen facebook....
J & T: VA!! men...... jaha

J: Du? Är han så pass stark så han kan hålla upp dig mot väggen då?



haha, och ungefär vid den frågan valde jag att bege mig mot diskrummet och stanna där resten av dagen. Diskrummet = min fristad. Haha.... Jag älskar mina jobbarkompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0