ql

Hallihallå där ute i det blå
idag slutade jag före klockan två
imorgon börjar jag skolan klockan tolv
jag vill lägga mig ner och skrika på mitt golv
för bussarna från bensbyn är ju väldigt få
så trots att jag börjar 12 får jag ta åtta bussen ändå



Hoppas alla märkte att jag rimmade för jag kämpade verkligen för att få det bra (ok. 5 min). Jag önskar att jag kunde vara lika engagerad i skolan som jag är i att sova, äta, ta kort i webcamen, sitta vid datorn, fundera över oviktiga saker, måla naglarna, skriva i en hemlig bok, smörja in mig med godluktande krämer och se på paradise hotel. Då jävlar hade det gått bra. Nu sitter jag istället här och har skjutit upp min personliga loggbok till projektarbetet ännu en dag. Vi tar det imorgon. Jag har ju ändå 4 timmar att spendera innan skolan börjar.......... :):):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0