hej hej hej

Hallå där unge gutter å jenter! Her er det dritbra. Jobbet mitt er kempemorsomt. Nä..... orkar inte ens skriva på norska. Men jag lärde mig ett roligt ord idag. Om man säger Jeg er rar på norska, betyder det jag är konstig på svenska. Tog ett tag innan jag förstod det . Jo, och om man säger att man står i ganser, betyder det att man står i en långärmad tröja. Och is på norska är glass på svenska. se där se där.

Annars har jag inte mycket att säga. Förrutom att jag har ett norskt telefonnummer nu som jag kommer att vara lättare att nås på, om ni skulle vilja prata några ord med mig eller skicka iväg ett sms. hihi. Och det går fortfarande bra att skicka sms till mitt gamla nummer också, det är bara det att jag svarar fortare eftersom jag använder det norska numret mer nu.

+4745119854, är numret iallafall.

men vi får höras senare. Jag tänker på er varje minut....typ. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0