midsommarafton i trondheim

Idag är det midsommar hemma i Sverige. Jag, amadeus och vickan har firat med korvstrognoff och ris och ska snart lyxa till det med en kladdkaka. helt otroligt vad gott det ska bli. Livet är bra här borta. Men idag saknar jag luleå så att det gör ont. Det jobbigaste är att jag inte kan vara hemma och fira min mamma som fyller år. Detnäst  jobbigaste just nu är att jag känner mig så jävla ensam, samtidigt som jag aldrig kan vara riktigt ensam. Om ni förstår känslan.

Jag tycker att någon från luleå kan komma och hälsa på mig nu, för det är väldigt tomt i min säng som är 160 bred. Saknar alla där hemma. Vi hörs mina fina vänner!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0