min kväll

Idag fick jag ett brev. Jag älskar att få brev så det var väldigt spännande. Brevet var från min mormor och innehöll en karta över Trondheim. Mormor vet då alltid vad som är nödvändigt här i livet. Ganska fascinerande. Hon har besökt trondheim nyligt och skrev: Ta med koftor, det blåser!
Jag som tycker att det räcker med all blåst i Luleå. Och farmor har tidigare sagt att det regnar jättemycket i trondheim. Verkar vara en riktigt fin stad jag ska åka till...... smajl.




Idag har jag även ritat en fin liten bild, eller snarare skrivit en cool liten text. Såhär ser den ut:



HUR SNYGG VAR INTE DEN? Ska typ tatuera in den på min kropp.
jaja, nu äre färdihaft, som farfar skulle ha sagt. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0