några bilder

Här körde vickan bil i Norge. Vickan är höjdrädd och det var väldigt höga berg och nästan stup runt om oss ibland, vilket gjorde att jag och amadeus var lite fundersamma på hur säker vickan var som chafför.... Vi överlevde iallafall.




Här imiterar Amadeus Edward. Bra gjort, tycker jag.



Här var vi ute på en promenad nära där vi bor. Jag höll på att dö då vi skulle gå uppåt. Backarna är inte att leka med!






Och såhär ser den norska övergångsgubben ut:




Jag och vickan bestämde oss för att baka bröd eftersom vi var rastlösa...


Mjölet tog dock slut..... Men dom blev goda ändå!






Här är våra två kompisar. Dom vill alltid komma in i vår lägenhet.
Och är väldigt söta. Jag är lite kär i dom.   







Det var allt för denna gången. Ska försöka ta lite kort på lägenheten och lite runt omkring den också, men det var så stökigt just nu så jag tar det en annan gång. Hehe, om det någonsin kommer vara städat är ju en annan femma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0