hey what's up

Wake up in the morning feeling like P.Diddy
Put my glasses on, I'm out the door - I'm gonna hit this city



Jag ska låtsas att jag inte har sportlov idag och tvinga mig själv att göra massa jobbiga saker, det känns som det enda sättet att få någonting gjort på detta lov. Och för övrigt har jag träningsvärk som en sate i ljumskarna och låren. Jag kan knappt gå och ändå ska jag gå heela dagen på jobbet :D (.....) Alltså, ännu en anledning att inte åka skidor!! Jobbet blir en plåga.

Kommentarer
Postat av: CooLgiRl

Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack

'Cause when I leave for the night, I ain't coming back ;)

2010-03-05 @ 12:15:03
URL: http://elabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0