nattsuddis

Jag är: 19 år om mindre än en vecka
Jag vill: ligga i en säng
Jag ser ut: som en svenne
Jag bor: på kullen
Jag saknar: gamla vänner ibland
Jag äter: bär och rötter
Jag sover: för mycket för ofta
Jag jobbar: varje lördag
Jag gråter: när jag är arg
Jag köper: oviktiga saker
Jag skrattar: åt dig, inte med dig
Jag konsumerar: mat
Jag borde: ta tag i mitt liv
Jag dricker: det mesta
Jag producerar: .... glädje
Jag lyssnar: på musik och mitt hjärta
Jag sitter: oftast på en svart hård stol
Jag hånglar: på fyllan
Jag kramar: dom som är fina i mina ögon
Jag älskar: få
Jag knullar: inte längre
Jag ångrar: fyllesms dagen efter
Jag hoppas: på sol imorgon
Jag önskar: att jag kunde sluta tvivla
Jag reser: alldeles för sällan
Jag stannar: om du är värd det
Jag tröstar: när någon behöver det
Jag ställer: upp
Jag tittar: inte på tv speciellt ofta
Jag luktar: lagom
Jag ska: jobba imorgon
Jag har: ätit massa chips idag
Jag misstänker: att det var du som dödade olof palme
Jag skriker: ganska ofta
Jag dansar: på cleo eller i fyllan
Jag somnar: antingen för tidigt eller för sent
Jag längtar: till på fredag
Jag sjunger: när ingen hör
Jag tjänar: helt ok
Jag hatar: egentligen inte
Jag sviker: sällan
Jag spelar: bitch och dxball
Jag erkänner: vissa misstag
Jag ljuger: om lögnen gör mindre ont än sanningen
Jag måste: sova nu
Jag tvivlar: på mig själv alldeles för ofta
Jag känner: en viss magsmärta
Jag fryser: på morgonen
Jag springer: i skogen
Jag pratar: när jag har någonting att säga
Jag börjar: avrunda här
Jag slutar: på topp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0