vår fru

Hallå. Jag har hört att om man är tvungen att berätta något negativt så ska man först berätta något positivt, sedan den negativa saken och sedan avsluta med något positivt igen. Bara för att man inte ska uppfattas som negativ. Så jag tackar ledarskapsprogrammet för att jag har fått tillgång till den informationen som gör att jag kan ses som optimistisk. Men nu kör jag. Gillar våfflor. Gillar inte att pappa hade rätt om snön och att det nu snöar. Gillar tanken av att jag kan gå och lägga mig 04.00 och ändå få sova lika länge som jag vanligtvis brukar sova på vardagarna. JEEEEPP. ÄLSKAR ATT HA SOVMORGON TILL 12. Visst är jag positivt inställt till livet!!



såhär såg vi ut när vi åt våfflor idag. Visst är vickans kavaj med
stjärnor snygg! den är ny. nä okej förlåt.... det är min morgonrock.
men den är inte helt fel den heller.
heiråå



Kommentarer
Postat av: Amirnicole

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-05-13 @ 14:25:28
URL: http://amirnicole.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0