älskade projektarbetet

Juste..... hahaha. Vi fick tillbaka vår projektrapport med kommentarer på vad vi ska ändra innan den ska lämnas in slutgiltigt. Vår handledare är vääääldigt rolig. Ni ska få se några kommenterar han skrev:


"Jag kan tänka mig att utvecklingspsykologisk litteratur som behandlar barns könsidentifikationsprocess o dylikt kan vässa detta."
"Intressant reflektion! Denna fråga om urvalet kan belysas ytterligare."
"Utveckla och nyansera!"
"Är det en fördom från min sida eller är det så att flickor har lättare för att utveckla symbiotiska parförhållanden med andra flickor?"
"Utveckla gärna med hur ni tänkt kring progressionen i aktiviteterna mer!"
"Hmm Vad som är rätt och fel kan problematiseras och behöver inte vara ett linjärt samband mellan kritik och korrigering."
"Hur kan ett progressionstänk bidra?"



Då har jag bara en liten liten fråga. VAD FAN MENAS......................?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0