jobbet och dagen

Alltså.

HAHAHAHHAHAHA

Vad jag har roligt på jobbet!!!!!!!!

Idag var det en som ramlade i trappan. Han var ensam, 40+ och gjorde allt för att se oberörd ut. Jag gjorde allt för att hålla mig för skratt. Om man säger såhär.... Båda misslyckades.


Och igår skulle jag gå på toaletten. Då var det en kvinna som öppnade sin toadörr och sa hallååå till mig. Jag svarade hej??, då svarade hon tillbaka eeeeh hehe...... toalettpappret är slut här.. hehe.. skulle du kunna ge mig lite papper.

HAHA. Visst! svarade jag.

hahahahahahahha

nä okej är trött.

Har iallafall fått en ny vän. Han heter Alejandro, är spanjor och städar i köpcentret där jag jobbar. Våra konversationer brukar se ut ungefär såhär

Han: Hej! Hola! wOOOOOPA!
Jag: Hehe.... Hallåååå
Han: du sluta när?
Jag: Jag slutar klockan nio. dudå?
Han: hehe aah.......

Och sen frågar han några frågor som jag absolut inte förstår och då brukar jag le lite och svara "ja, haha" så blir han glad. Det är riktig vänskap det. Jag och Alejandro.

Nu middag. Wooopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0