jobbet







Hej hej hemskt mycket hej. Jobbet har börjat bli ganska långtråkigt. Vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden när man sitter där och väntar på att någon ska komma och provsmaka eller köpa.

Just nu sitter jag och sjunger, visslar, nynnar, kastar en tejprulle och försöker fånga den på mitt finger, läser tidningar, löser korsord och sudoku, skriver ord på miniräknaren, ritar, skriver ner tankar, stirrar på ingenting, pratar lite med en som jobbar på biltema, dricker kaffe, dricker vatten, går på toa.


Ja. Det är ungefär det. Det vi inte får göra, är det jag vill göra mest av allt:
Läsa en bok. Lyssna på musik.

SÅ??? Förslag var det, ja!
Idag gjorde jag förresten en ruskigt kul sak på miniräknaren. Skrev 1+1 sen tröck jag på likamedknappen hur många gånger som helst nästan!!! Kom upp i tretusen-nånting innan jag blev less. Ska slå det imorgon. Fruktasnvärt taggad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0