skatearN

Gårkvällen var hur bra som helst. Jag åkte skateboard för första gången i mitt liv. Först var jag världens sämsta, men sen blev jag typ såhär cool:



Kunde svänga och körde RÅfort!!!! Tyckte jag.
Tjohooooo kolla vad bra jag är, skrek jag när jag svischade förbi Johannes, kände att det gick lite för fort och körde in i trottoaren för att få stopp. Slungades fram lite och hade sedan allt under kontroll igen.
Du hade publik, sa Johannes och jag kollade bakåt och ser då ett par som visar tummen upp för mig. Jiiiiha. Kungen utav skate, här har ni mig.


OK.
Ska skriva om min dag idag istället. Men det kommer i nästa inlägg, har fobi för allt för långa blogginlägg. FooobiiiIIiiii.. Så hörs om ett tag!! HEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0