en tanke

Nu sitter jag och pratar med Vickan. Vi pratar om vem vi tror kommer få barn och gifta sig först av mig, vickan, bella och linnea.

Den som kommer få barn först är
BELLA

Den som kommer gifta sig först är
LINNEA



Jag och vickan är inte bittra över det här, utan vi hälsar att vi bara ser fram emot detta och att vi önskar er all lycka i framtiden. Men OBS OBS OBS! Note to bella och linnea!!! Det är framtiden vi pratar om. Så vi skulle inte önska er all lycka om ni skulle gifta er eller skaffa nån liten knodd nu. BRA. Hej.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad trevligt! vi får väl se ;)

2010-10-28 @ 14:25:22
Postat av: Bella

OHMYGOD bara för att jag tycker om vissa saker väldigt mycket så betyder det inte att jag inte skyddar mig hahahaha ERA JÄVLAR :D

2010-10-29 @ 13:34:54
URL: http://elabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0