fint

Bad mina rumskompisar väcka mig när dom gick till jobbet, vilket var klockan 08.00. Tog mig iallafall upp nu. Ska ut och springa hade jag tänkt. En sak jag verkligen saknar där hemma, vet ni vad det är?

Jo, en vindjacka. Nu får jag springa med min redd barna fleecetröja som vi hade i somras. Känner mig som en alldeles för seriös och vettig människa. Som att jag springer runt som en springande reklamskylt. Som att jag vill att  alla ska vara med i redd barna. Som att jag skriker: KOLLA HUR BRA JAG ÄR!!!! Var lite engagerad du också! Kolla! Jag SPRINGER t.o.m i min redd barnatröja. Vad gör ni? va va va??!?

Men sådär tycker jag ju inte. Jag är bara tvungen att ha den här tröjan i brist på annat.
Så känns lite jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0