godmorgon

Något som är väldigt bra med norge är att under november månad är det antingen halv skatt månaden ut eller skattefritt två veckor. Det är för att man ska få mer pengar till julen. Helt fantastiskt smart och bra, kan jag tycka!

Idag ska jag vänta och förhoppningsvis få höra ifrån jobbet jag var på intervju hos igår. Vaknade halv åtta idag, så tänkte ta en morgonpromenad. Måste bara hitta en promenadväg där det inte är för mycket trafikljus, människor, som är lagom lång och där jag inte går vilse. Kan kanske kännas som en omöjlighet. Annars går jag väl bara ner mot operahuset, det är ju inte som att jag har gått där varje gång jag har varit på promenad eller så.......

Nä nu ska jag borsta gaddarna, sedan möta oslo. Tänker på er luleå! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0