hallåw

Idag har jag bott i Oslo i två veckor. Det är bara 9 veckor tills det är julafton.

Det märks att man har kul då tiden går såhär fort. Hjeeelp. Förresten måste jag boka en flygbiljett till luleå innan dom tar slut. Kul om jag skulle bli fast här över jul. ha-ha. Ja, god jul då anna, skulle jag säga. Ja, god jul! trevligt att du kunde komma.... skulle jag svara.


mm... skulle kanske ge en julklapp till mig själv som såg ut såhär också. Innehållandes mig själv. sen skulle det inte vara så mycket mer med det. Jo skulle såklart äta nudlar kryddade med kanel och nejlikor.


Kommentarer
Postat av: jojje

hejhej anna!!!

2010-10-23 @ 02:31:58
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0