jahappsan svejsan

Haft en ruskigt bra helg!

Igår drack vi vin och snackade skit hos bröderna wiklund. Jag och marcus drack varsin "hurvel". Fick lära mig att det är en drink som är så stark att den knappt är drickbar, den går att dricka men man är nästan tvungen att hurvla sig efter varje klunk. Så att... Ja vad ska jag säga. Den slog väl ganska rejält. Och idag har vi som drack vin igår suttit på ett café och druckit kaffe och sen sett en film.


Nu ska jag snart tillbaka bröderna wiklund och se paranormal activity....... Har ju inte sett den och om jag ska vara ärlig så är jag LIVRÄDD. Tror att jag kommer dö ikväll. Så om ni inte hör något mer från mig vet ni varför. 

Jaja...............

ångest......

Dör iallafall lycklig. 

...................................
hej.


min tatuering som johan gjorde. HUR söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0