oslo ikväll




Gick på en promenad. Har inte sökt något jobb idag. Skyller på att det är lill-lördag. Vet inte om man får göra så? Gjorde det ändå.

Har varit med en gammal hjärtevän som är bosatt här, men kommer ifrån luleå idag. Annars har jag druckit kaffe och läst en bok. Sett lite paradise. Betalat en parkeringsbot. (!"#¤%&/%¤%&?!?!?!??!) Trodde jag skulle slippa sånt när jag kom hit och inte ens äger en bil. Men nog ska man lyckas med allt.... Nä var faktiskt inte mitt fel. Fick veta att vi hade en gammal parkeringsbot från trondheim som har legat hela sommaren och inte betalats så den var bara på ynkliga 1000 NOK. Det är ju ingenting!!! (..............................)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0