en megalista

 

OKEJ. HAR JÄTTELITE ATT GÖRA. Svarade på en lista igårkväll och här är den...

Lovar du att vara ärlig:
jajjemen
Du heter: Anna
Smeknamn: anannan, stumpan, baby, hjärtat, finaste, bäst-anna osv
Låt som när du är ledsen sörjer till: anna nalick - breathe
Beroende av: kaffe, cigg, ett ligg. he.... nä. datorn kanske. illa.
Vad tror folk om dig: att jag är snäll
Stämmer det:
Vad får du oftast komplimanger för: naglarna eller att jag e gla
Vad säger du för att imponera på någon: brukar berätta att min pappa är jägare
Hur imponerar man på dig: tycker massa saker är imponerande. slicka sig på nästan t.ex. WOW!
Brukar du skratta för dig själv: ibland men oftast sitter jag som ett stenansikte och tänker istälelt i huvudet HAHAHAHAHA VAD KUUUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG DÖR!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: jag hör av mig.(snart) /p
Var bor du: Luleå. HAHA nä skoja. Bor i oslo.
Trivs du där: Jo det är kult
Äger du några converse: jo ett par vita
Sprit, cider, vin eller öl: varför välja..
Brukar du bli för full: kan väl ha hänt, kanske....
Är du allergisk mot något: nä, eller ibland mot majs. får ont i maggen
Hur svarar du i mobilen:
hallå? eller hej det är Anna, om jag inte känner igen numret eller vill låta lite viktig
Antal timmar sömn inatt: oj... 3 kanske
Brukar du komma i tid: japp! tidspessimisten är mitt andra namn. Oftast.
När mår du bra: just nu
När blev du fotad senast: tar ju kort på mig själv rätt ofta..... men förrutom då... så minns jag inte.
Hur känner du dig nu: trött i högra armen, men väldigt glad
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad saknar du: jag saknar några från luleå och en från oslo
Hade du en bra kväll igår: jo den var riktigt fin
Favorit dryck på morgonen: oboy! om det hade varit lite mindre socker....
Rakar du benen: jo, då jag duschar
När brukar du oftast gå och lägga dig: kanske kring 12 (oops, kollade klockan 01.10) 
Är du blyg:
njae, skulle jag inte vilja påstår. hihihih :$
Sysslar du med någon idrott: nä men saknar ridningen och basketen skeetamöcke.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaeeeeeeehmjooo kanske. joo.. eller.. nä. typ inte.  
Är du nöjd med ditt liv: jo det är jättefint just nu
Är du bortskämd: pappa brukar kalla mamma för curling-morsan. jag är lagom bortskämd!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: kissie är väl rätt OK
Vad längtar du till: imorgon, fredag och julafton
Har du bra vänner och äkta vänskap:
nja, det var därför jag flyttade. behövde hitta några nya. HEHE okej nä dom är bäst.
Vad använder du för schampo: det varierar!
Hur gammal är du: jag är en glad tjej på 19 jordsnurr /KP
Tycker du om någon just nu: jo absolut
Gröna eller röda äpplen: green green
Vilken tid gick du upp idag:
05.45 HAHA
Har du sovit i din egen säng inatt: nä, inte det
Har du strumpor på dig nu:
nooope. är barfota. vill du slicka blom?
Är det okej att gråta: nä tårar är för töntar och mesar!
När grät du senast: hehe nyss (såg hachiko......... vilken fruktansvärd film)
Bär du glasögon eller linser:
nejnej
Har du piercing: naepp
Vill du gifta dig:
jooorå

Och här fick jag jätteont i armen...... Så jag gick och la mig.
Nu kommer dagens svar.

Vill du ha barn: ahhrråå
Solar du ofta: nä, inte nu. Förresten kostar det ca 80 NOK för 20 minuter här. ha-ha...
Är du bra på att laga mat: nja jo, hyffsat
Är du flygrädd: nepp, är hård som sten.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: alltså. B&J cheesecake brownie var min favvo, men den finns inte mer???! då säger jag magnum caramel. Skare va så skare va mycke.
Tror du på ett liv efter döden?
verkligen!
Tycker du om sushi? nä egentligen inte. men smakde i lördags och det var gott...? Blir förvirrad.
Vad äter du helst när du ser på film: hm.... hade varit grymt gott med vindruvor känner jag just nu. men det kanske ändras med tiden.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: vill säga gröna. Men dom är nog blå/grå/grön. SNYGGT!!!!!!!!!...
Har du någon gång gråtit dig till sömns: nä att gråta är ju för töntar sa jag ju
Röker du: naaae
Hur ofta tränar/motionerar du: någon gång i veckan. Ska kanske köpa gymkort snart. Hade varit gryyymt.
Senaste låt du hörde: haha, ok.......... Basshunter - patrik och lillen (vifta med händerna)


Kommentarer
Postat av: jojje

vill absolut inte. äckeljävlafötter.

2010-10-19 @ 16:12:49
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0