annis loves you

Vad är det för en daaag?
Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag
för det är bellas födelsedag
hurra hurra hurra!



Idag fyller bella år. Hon är en svarthårig liten kines som varit min vän i många många år. Hon är så fin och så cool. Idag åt vi tårta hos henne. Vi brukar alltid äta middag på waldorf när hon fyller år också. Jag bella linnea och vickan. Nu är vickan i varberg en evighet, så det blir ingen traditionell middag. Så jag tycker att vickan kan sluta mocka bajs nere i den där ruttna hålan och komma upp till oss istället.

Sanningen är den att
ni vet när man mår sådär överjävligt, har ont i hjärtat eller bara behöver någon speciell för att mår bra. Då kan man vara med dom här tre personerna. Värken går kanske inte över helt, saker gör fortfarande ont, men det gör inte riktigt lika ont så länge ni är med mig. 


Så jag vill bara gratta bella, min vapendragare, på den fina 19 årsdagen. Du är min ledstjärna i mörkret, du är grädden på moset, du är glädjen i sorgen, du är pärlan i musslan, du är helt enkelt bra bra bra bra! 

all kärlek från kullen.


Kommentarer
Postat av: Bella aka kines?:O

jamen jag blir ju nästan rörd! ja dem där anna vickan och lea dem känner jag mycket väl.. uuuuuuuuuuunderbara människor!

2010-09-03 @ 17:40:39
URL: http://elabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0