lite skratt

Jag tänkte skriva några roliga saker som jag tycker är underhållande & roliga. Saker som har hänt när jag har varit här i oslo. Håll i er!
1. När jag och johan såg grönt gräs idag
2. När björns mobil ringde mitt i natten för några månader sen, han skulle gå ner för lofttrappan för att hämta den, och då faller han ner för halva trappan. Hahahhaahahahahhaha. Ni kan inte förstå den synen. Hahhahahaha. Mitt i natten faller en nyvaken björn ner på min bäddsoffa. hahaha.....
Ok.
3. När jag såg 25 lamor (25 lamer, 25 lamadjur??? vad det nu heter....) i helgen. Det var på mässan när jag sålde korv. Då såg jag plötsligt en lama. Sen en till. sen en till. Det tog aldrig slut.

4. När en kille på jobbet frågade om jag var finsk idag. Han: Är du finsk? Jag: haha, JAG? Han: Haha, ja är du det? Jag: hahahhaha........ Nä.
5. För några veckor sedan när jag gick på "dejt" (det var ingen riktig dejt, men ändå, då jag gick ut och tog en öl med en kille) och kom hem med en annan kille. 
haha.......
6. Alla gånger hanna har  ramlat på oslos gator. HAHA
7. Att erik har bytt till den här bakgrundsbilden på min dator:
8. När jag jobbade på pölsejobbet och en kund kommer fram och frågar min chef om vi har rådjurskött. Kund: Har ni rådyr? Chefen: Nej dessvärre. Vi har inte rådyr, men vi har den här... Och den är råbillig!
hahahaha
hahaha
9. När jag och björn diskuterade vem som var sämst på engelska och han berättar om sin högstadietid. Då hade han fått tillbaka ett engelskaprov där det stod att det var det bästa provet han någonsin skrivit. Vad han fick för betyg på provet? IG+.
hjahahahahha
hahahahhhahahaha
HAHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAH
ja hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0