livet e slut vill inte leeeva såhär

Hej världelösa värld. Idag har jag färgat håret svart, köpt en ny svart kajalpenna och fixat fram nya hörlurar så jag kan sitta och lyssna på punk hela dagarna.
Har blivit emo.  Såhär ser jag ut:
vet att det är lite väl färgglatt med röd tröja, men jag tänker att rött är färgen av blod. Och blod relaterar jag med döden. Och döden är precis vad jag känner för just nu.
.
.
.
.
.
.
HAHA, APRIL APRIL!!!!! Jag är överlycklig.
.............................................................................................. he eeeh.. he..
Nåja, nog med stojigheterna. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: maja the hår-pyroman

jag läser ju din blogg, hehehh. blogga oftare!!!

tack på förhand

2011-04-06 @ 23:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0