hello igen

Hej kära vänner.
Idag pratar jag med min vän victoria. Vi pratar om när man äter varma mackor och alltid, utan undantag, bränner sig på de suuupervarma tomaterna. Alltid så glupsk och alltid med ett hopp om att denna gången kanske inte tomaterna är sådär ruskigt varma.
Undra varför man inte lär sig??
Nåja. Det är som allt annat har i livet. Dömt att misslyckas.
HohooooooooooooooooOOoooo. 
Idag skiner solen. Vi har suttit på vår takterrass och druckit öl, rökt cigg, snackat och lyssnat på björn magiska gitarrspel. Kan väl säga så mycket som att det inte var helt tokigt.
Vi började även prata om att man tydligen kan bli snusfull om man sätter en snus mellan tårna. Jag var tvungen att testa. Myt eller inte? 
Blev tyvärr otrooooligt besviken då jag inte blev det minsta snusfull utan bara fick en fot som luktar snus och en snus som luktar svett. Killarna kom med idén att testa sätta snus i rumpan istället. Där gick min gräns.
Nä, om jag kanske ska sluta skriva på denna roman. Låter som en bra idé. Hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0