HEMMA I LULEÅ

Idag ska jag dricka svensk alkohol tillsammans med mina byaflickor. Jag är så glad så att jag till och med ler som en tjockis:





Men är ju skitsmal egentligen........




hehe????? okej.....


Dåskavise.

Igår sa pappa en rolig sak.

Vi pratade om korpilombolo. (för er som inte vet hur det är där: googla)
Pappa: Egentligen borde man bo i korpilombolo. Det är så lätt att skotta snö där.
Jag: haha, jaha? eller va? Varför?
Pappa: Ja, men det är ju världens ände så man behöver bara skotta snön över kanten.


ha-ha-ha.
Nä nu måste jag sluta skriva. Det här tangetbordet låter så otroligt mycket så tillochmed de döva på andra sidan jorden störs av oljudet.

Ses på allstar! Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0