bra gjort

Fick ett städryck och städade hela lägenheten. Mådde dåligt då jag kom hem idag. Vart jag än kollade så fanns mina saker. Kollade under trappan, oj där låg min tröja och min väska. Kollade mot min garderob, oj där vällde mina kläder ut. Kollade på soffan, oj där låg mitt täcke. Kollade på matbordet, oj där låg mina matrester. Kollade på diskbänken, oj där låg mina konservburkar från majsen. Kollade på fönsterbrädan, oj där låg mitt godis. Kollade på soffbordet, oj där låg mitt kuvert, min kamera, min dator, mina smulor, mina hörlurar, min havregrynsgröttallrik, min dildo (hehe skämt).... Osv. Men nu är det suuuperrent.
.
.
.
.
Tänkte JIIIIIIHAAAaaaAAaaaa, nu får jag äta middag! Men då slog jag ju precis igång diskmaskinen. Så nu sitter jag här och kommer förmodligen att dö av svält inom några minuter. Kanske inte så smart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra gjort anna! men kan man inte äta fast man har igång diskmaskinen?!?!?!?

2011-01-27 @ 22:38:36
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: elleeeye

för att förklara så du får hanna (hehee) så har dom inte tillräckligt med poslin för att fylla en diskmaskin.. och när dom kör maskinen har dem inget att äta ur tills maskinen är klar! :)

2011-01-27 @ 23:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0